in

10.fi ja salibandyn F-Liiga tarjoavat uudenlaisia digikumppanuuksia

Haluatko osaksi salibandyn menestystarinaa? 10.fi ja salibandyn F-liiga käynnistävät yhteistyön, jonka tiimoilta kovassa nosteessa olevan sarjan nykyisille ja tuleville kumppaneille tarjotaan täysin uudenlaisia digitaalisia tuotteita.


Uusi palvelu mahdollistaa täysin uudenlaisia digikumppanuuksia ja näkyvyyttä F-liigan ja seurojen matkassa.

Vuonna 2020 käynnistyneen F-liigan ensimmäinen kausi oli koronapandemian asettamista haasteista huolimatta menestys. Sekä liigan että sen seurojen tavoittavuus digitaalisissa kanavissa on kasvanut huimasti. F-liigalla on yli 12 000 seuraajaa Instagramissa, ja sen sosiaalisen median kanavat tavoittivat ensimmäisen vuoden aikana yli 18 miljoonaa kontaktia. Myös seurojen tilit ovat kasvaneet komeasti koronavuoden aikana.

“Olemme iloisia että saamme jalkautettua strategian mukaisesti uusia myynnillisiä toimenpiteitä, joilla saadaan luotua lisäarvoa niin asiakkaille, F-liigalle kuin seuroille. Uuden alustan myötä pystymme tarjoamaan kaiken kokoisille yrityksille mahdollisuuden olla mukana tässä hienossa tarinassa. Sarjakausi kolkuttelee jo ovella, joten tämä on oiva kohta uusille kumppaneille lähteä matkaan mukaan”, F-liigan myyntipäällikkö Patrik Forsbacka kommentoi.

Kumppanipaketit ja yhteistyöt on muotoiltu yhdessä 10.fin kanssa, joka on vastannut myös projektin teknisestä toteutuksesta. 10.fin perustaja Erkko Simsiö uskoo, että F-liigan ja joukkueiden kumppanit saavat rahalleen vastinetta digikanavissa:  

“Urheilukumppanuudet ovat todistetusti todella tehokasta markkinointia. Jos yritys haluaa tavoittaa nuoria ja perheitä, joissa urheillaan, F-liigan ratkaisuihin kannattaa tutustua!”

Urheilua yhdenvertaisuuden, makkaroiden ja alhaisten pesulämpötilojen puolesta

Kiekko-Espoo ja 10.fi tuovat kaikki seuran kumppanipaketit verkkoon