in

HJK ja 10.fi yhteistyöhön – Klubin kumppanuuspaketit myyntiin verkkoon

HJK tuo sekä tapahtumien että digitaalisten kanavien kumppanuuspaketit myyntiin verkkoon. Tarjolla on myös uudenlaisia sosiaalisen median kokonaisuuksia.


Johtava kotimainen jalkapalloseura HJK ja urheilumarkkinoinnin startup 10.fi aloittavat yhteistyön.

Yhteistyön myötä HJK:n kumppanipaketit sekä tapahtumiin että digitaalisiin kanaviin tulevat myyntiin verkkoon. Samalla tarjolle tulee aivan uudenlaisia sosiaalisen median kumppanipaketteja.

”On hienoa lähteä yhteistyöhön 10.fin kanssa. Haluamme HJK:ssa olla edelläkävijä ja tarjota entistä monipuolisemmin ja monikanavaisemmin laadukkaita palveluitamme ja markkinointiviestintäratkaisujamme yrityksille ja heidän sidosryhmilleen. Yhteistyössä rakentamamme palvelutarjonta-alusta on askel uuteen ja eteenpäin, ja olemme siitä innoissamme”, kertoo HJK:n myyntijohtaja Esko Villman.

Yhteistyö potkaistaan käyntiin jo kaudella 2021, mutta sitä kehitetään entistä kattavammaksi seuraaville kausille.

Sosiaalisen median kumppanuudet suoraan verkosta

Osa HJK:n kumppanuuksista on jo myynnissä 10.fin digitaalisella alustalla. Elämysten ostaminen on tehty kumppaneille mahdollisimman helpoksi.

Verkossa myynnissä ovat otteluelämykset, esimerkiksi aitiot ja VIP-illat, sekä treenit HJK-legendojen kanssa. Sivuston kautta pääsee tutustumaan monipuolisiin kumppaniratkaisuihin ja valitsemaan niistä itselleen sopivimmat helposti. 

Uutena kumppanituotteena myyntiin tulevat sosiaalisen median paketit. Kaupallisten yhteistöiden periaatteena on pitkäkestoinen näkyvyys HJK:n tehokkaasti sitouttavissa kanavissa.

”Haluamme päästä kokeilemaan uusien tuotteiden toimivuutta jo hyvissä ajoin ennen seuraavaa kautta. HJK on aktiivinen sosiaalisen median toimija ympäri vuoden, nyt on siis hyvä aika lähteä kokeilemaan ensimmäisten joukossa kaupallista yhteistyötä upean seuran kanavissa”, kehottaa 10.fin kapteeni Erkko Simsiö.

Simsiö uskoo, että kumppanit tavoittavat tehokkaasti HJK:n faneja ja seuraajia:

”Me 10.fissä olemme todella innoissamme tästä yhteistyöstä. HJK on valovoimainen ja arvostettu seura. Urheilukumppanuudet ylipäänsä ovat todistetusti todella tehokasta markkinointia. Tässä on yrityksille loistava mahdollisuus tehdä pitkäjänteistä ja toimivaa markkinointia, joten kannattaa tutustua tarjontaan saitilla”, Simsiö sanoo.

Tutustu HJK:n kumppanipaketteihin täältä



Haluatko saada urheilumarkkinoinnin uusimmat uutiset ja tuoreimmat käänteet suoraan sähköpostiisi? Tilaa 10.fin uutiskirje alta!

Talviolympialaisten markkinointiralli käynnistyi, Lego panostaa naisten jalkapalloon

Agendalla yhdenvertaisuus, ihmisoikeudet ja nuorten fanien aktivointi