in

HJK ja 10.fi yhteistyöhön – Klubin kumppanuuspaketit myynnissä verkossa

HJK tuo sekä tapahtumien että digitaalisten kanavien kumppanuuspaketit myyntiin verkkoon. Tarjolla on myös uudenlaisia sosiaalisen median kokonaisuuksia, joissa mukana ovat myös pelaajat.


Johtavan kotimaisen jalkapalloseura HJK:n ja urheilumarkkinoinnin startupin 10.fin yhteistyö jatkuu ja syvenee.

Syksyllä 2021 tuotiin verkkoon myyntiin HJK:n kumppanipaketteja sekä tapahtumiin että digitaalisiin kanaviin.

”On hienoa tehdä yhteistyötä 10.fin kanssa. Haluamme HJK:ssa olla edelläkävijä ja tarjota entistä monipuolisemmin ja monikanavaisemmin laadukkaita palveluitamme ja markkinointiviestintäratkaisujamme yrityksille ja heidän sidosryhmilleen. Yhteistyössä rakentamamme palvelutarjonta-alusta on askel uuteen ja eteenpäin, ja olemme siitä innoissamme”, kertoo HJK:n myyntijohtaja Esko Villman.

Yhteistyö potkaistiin käyntiin jo kaudella 2021. Ennen kauden 2022 alkua julkaistaan lisää kumppanuustuotteita, joiden myötä brändit pääsevät hyödyntämään entistä monipuolisemmin sekä HJK:n että sen pelaajien tehokkaita kanavia.

Sosiaalisen median kumppanuudet suoraan verkosta

Osa HJK:n kumppanuuksista on jo myynnissä 10.fin digitaalisella alustalla. Elämysten ostaminen on tehty kumppaneille mahdollisimman helpoksi.

Verkossa myynnissä ovat otteluelämykset, esimerkiksi aitiot ja VIP-illat, sekä treenit HJK-legendojen kanssa. Sivuston kautta pääset tutustumaan monipuolisiin kumppaniratkaisuihin ja valitsemaan niistä itsellesi sopivimmat helposti. 

Täysin uutena kumppanituotteena alustalla ovat myynnissä sosiaalisen median paketit. Kaupallisten yhteistöiden periaatteena on pitkäkestoinen näkyvyys HJK:n tehokkaasti sitouttavissa kanavissa.

”Halusimme päästä kokeilemaan uusien tuotteiden toimivuutta jo hyvissä ajoin ennen seuraavaa kautta. HJK on aktiivinen sosiaalisen median toimija ympäri vuoden, nyt on siis hyvä aika lähteä kokeilemaan ensimmäisten joukossa kaupallista yhteistyötä upean seuran kanavissa”, kehottaa 10.fin kapteeni Erkko Simsiö.

Simsiö uskoo, että kumppanit tavoittavat tehokkaasti HJK:n faneja ja seuraajia:

”Me 10.fissä olemme todella innoissamme tästä yhteistyöstä. HJK on valovoimainen ja arvostettu seura. Urheilukumppanuudet ylipäänsä ovat todistetusti todella tehokasta markkinointia. Tässä on yrityksille loistava mahdollisuus tehdä pitkäjänteistä ja toimivaa markkinointia, joten kannattaa tutustua tarjontaan saitilla”, Simsiö sanoo.

Tutustu HJK:n kumppanipaketteihin täältä



Haluatko saada urheilumarkkinoinnin uusimmat uutiset ja tuoreimmat käänteet suoraan sähköpostiisi? Tilaa 10.fin uutiskirje alta!

Mikä on urheilijan somejulkaisun arvo?

Ukrainan sota jatkaa urheilumaailman mullistamista, Classicin ja Ideaparkin yhteistyö Vuoden sponsorointiteko