in

Kiekko-Espoo ja 10.fi tuovat tarjolle ainutlaatuisia digikumppanuuksia

kiekko-espoo-digimyynti-1200px
Kuva: Niklas Günsberg

Olemme kehittäneet yhdessä Kiekko-Espoon kanssa ainutlaatuisia digitaalisia kumppanuuspaketteja, jotka tuovat seuran kumppaniyrityksille näkyvyyttä, myyntiliidejä ja kauppaa ympäri vuoden.

Kumppanipaketeissa yrityksen omien ja Kiekko-Espoon digitaalisten kanavien ympärille rakennetaan digisisältöjä, jotka tuovat yritykselle näkyvyyttä, myyntiliidejä ja suoraa kauppaa. Paketit voi ostaa suoraan verkosta, ja niiden avulla kumppanuutta voi hyödyntää myös pelikauden ulkopuolella.

Mitä digitaalinen kumppanuus tarkoittaa?

  • Kumppanuuden voi ostaa ja hyödyntää verkossa
  • Julkaisuvalmista aineistoa yrityksen omiin kanaviin
  • Kuukausittaista sisältöä seuran somekanavissa

Tutustu paketteihin Kiekko-Espoon digikumppanuus-sivustolla.

Kolmen kokoisia paketteja

Kiekko-Espoon paketteja on eri kokoisia, aina pienestä Rookie-tukipaketista kattavaan All Star -kokonaisuuteen, joka räätälöidään yrityksen tavoitteiden mukaiseksi. Koska tuotteet ovat digitaalisia, ne ostetaan luonnollisesti suoraan verkosta.

”Tutut hallinäkyvyyselementit ja pelipaitalogot ovat edelleen tärkeä osa kokonaisuutta, mutta haluamme tarjota yrityksille myös uudenlaisen tavan ostaa ja hyödyntää Kiekko-Espoota alustana. Haluamme seurana olla edelläkävijä ja rakentaa toimintaamme mielenkiintoiseksi niin kaukalossa kuin sen ulkopuolellakin. Tämä on osa sitä kokonaisuutta”, sanoo Kiekko-Espoon operatiivinen johtaja Antti Manninen.

Kumppanuuspaketit on muotoiltu yhdessä 10.fi:n kanssa, joka on vastannut myös projektin teknisestä toteutuksesta. Taustalla on yhteinen halu rakentaa luovia ratkaisuja ennakkoluulottomasti ja rohkeasti, kertoo 10.fi:n perustaja Erkko Simsiö.

”Kiekko-Espoon uutta tulemista on ollut todella hienoa seurata, ja vielä hienompaa on entisenä Kiekko-Espoon pelaajana päästä mukaan osaksi tätäkin tarinaa. Me olemme startup-yritys, ja mielestäni Kiekko-Espoo on samankaltaisessa tilanteessa. Meitä yhdistää kova tahto edetä kohti isompia ympyröitä sekä uskallus kokeilla rohkeasti uusia ja innovatiivisia toimintatapoja”, Simsiö kertoo.

Kausiajattelusta jatkuvaan kuukausihinnoitteluun

Perinteisen kausihinnoittelun sijaan kumppanuuspaketit ovat kuukausihinnoiteltuja, mikä jo itsessään erottaa Kiekko-Espoon tarjooman muista urheilualan toimijoista. Tavoitteena on madaltaa mukaan lähtemisen kynnystä ja mahdollistaa luontevasti jatkuvat, ympärivuotiset kumppanuudet.

”Jokainen urheiluseura on yhteisölleen merkityksellinen myös pelikauden ulkopuolella. Siksi haluamme erottua perinteisestä kausiajattelusta ja tuoda Kiekko-Espoon näkyväksi osaksi espoolaista urheiluyhteisöä – ympäri vuoden”, Manninen perustelee.

Haluaisitko kuulla lisää digitaalisesta kumppanimyynnistä ja kuinka se sopisi sinun seurallesi tai tapahtumallesi? Aloita juttelemalla tovi Bottisen kanssa 👇

Siilinjärven Pesis panostaa pelaajien someen, haussa vuoden sponsorointiteot

Näin merkitset kaupalliset yhteistyöt sosiaalisessa mediassa