in Ilmiöitä Aloita tavoitteista, skaalaa ylöspäin ja panosta suunnitteluun – näin onnistut urheilullisen vaikuttajamarkkinoinnin budjetoinnissa
in Ilmiöitä Mittaa ennen kuin teet mitään ja muut elintärkeät vinkit datan hyödyntämiseen vaikuttajamarkkinoinnissa
in Tutkittua Urheilijat rakentavat aktiivisesti brändiä somessa, haasteena sisällöntuotanto ja ajan riittäminen
in Viikon poiminnat Foodora kuljettaa ruoat HJK:n katsomossa, Lotta Henttala suunnitteli pyöräreitit hotellivieraille
in Tutkittua Suomalaiset markkinoijat uskovat urheilun mahdollisuuksiin, haasteena osaaminen ja tehon mittaaminen
in Viikon poiminnat Nokia Arena kisaa Camp Nouta ja Crypto.com Arenaa vastaan maailman parhaiden tapahtumapaikkojen kisassa
in Viikon poiminnat Urheilijoiden startupit keräävät rutkasti rahoitusta, uusi podcast sukeltaa fanien sielunelämään
in Viikon poiminnat MM-kiekkoa katsoi 81 % suomalaisista, Fifan lupaukset hiilineutraaleista arvokisoista kyseenalaistettiin