in Mielipiteitä Laitetaanko nakkimuki vai glitterstringit eli miksi kohderyhmäajattelu on välillä niin vaikeaa
in Ilmiöitä Kisaeväät, TikTok-sisällöt ja nopea reagointi – seuraa näitä markkinointi-ilmiöitä jääkiekon MM-kisoissa
in Ihmisiä Serie A lähetti pelin livenä metaversumissa, poliisi kitkee jääkiekon MM-kisojen rahapelimainontaa
in Ihmisiä 10.fin urheilubisnes- ja brändiosaaminen vahvistuu – Arto Kuuluvaisesta Partnership Advisor
in Viikon poiminnat Janne Puhakka ja EA Sports yhdenvertaisen kiekkokulttuurin asialla, vaikuttajamarkkinoinnin määrä kasvoi 41 %
in Viikon poiminnat F1 hyödyntää dataa fanien aktivoinnissa, kryptosponsorit tähyilevät Suomen pääsarjoihin
in Viikon poiminnat Case Lehtimäki nosti esiin urheilun ”nykypäivän pelisäännöt”, Oatly tekee koko seurasta maidottoman
in Viikon poiminnat Iivo Niskanen suomalaisten suosikkiurheilija, striimauksen osuus lähetysoikeuksista kasvaa vauhdilla
in Tutkittua Sponsorointi ja urheilumarkkinointi 2022: Brändinrakennus tärkeintä markkinoijille, fanit suhtautuvat positiivisesti urheilijoiden kaupallisiin yhteistöihin