in

Helsinki Ski Weeks pokkasi vuoden sponsorointiteon ja vuoden tapahtuman palkinnot SPOT Awardseissa

Kuva: Helsinki Ski Weeks

SPOT Awardseissa palkittiin vuoden 2022 parhaita sponsorointitöitä.

Olympiastadionilla järjestetty Helsinki Ski Weeks oli illan kirkkain voittaja, sillä ensimmäistä kertaa gaalan historiassa sama työ voitti sekä vuoden tapahtuman että vuoden sponsorointiteon palkinnon. Ski Weeks lähtee edustamaan Suomea European Sponsorship Associationin kilpailuun Lontooseen.

Vuoden urheilusponsorointina palkittiin Toyotan ja Paralympiakomitean Beyond Zero -kampanja. Vuoden urheilu- ja kulttuuritapahtumaksi valittiin Palloliiton ja UEFAN Super Cup 2022.

Kilpailun tuomaristossa istunut 10.fin Piitu Hoffrén kehuu kilpailun tasoa joissakin kategorioissa äärettömän kovaksi. Etenkin tapahtumat saavat tuomarilta kiitosta laadukkaasta ja kunnianhimoisesta tekemisestä.

”Oli ihana tuomaroida kovaa laatua! Parhaissa töissä näkyi halu tehdä yhdessä, ja brändin viesti istui lopputulokseen”, Hoffrén analysoi. ”Parhaiten jäivät mieleen työt, joissa yhdistyivät tunteet ja mittaaminen. Voittajissa nämä kaksi asiaa olivat selkeästi läsnä.”


SPOT Awards -voittajat


Vuoden sponsorointiteko, Yleisön suosikki: Lasten Lumipäivät -kiertue

Vuoden tapahtuma, Yleisön suosikki: 2022 Jääkiekon MM-kisat

Urheilusponsorointi: Toyota & Paralympiakomitea Toyota Beyond Zero – Matkalla pidemmälle

Kulttuurisponsorointi: HSL X Bailantai & Mestarit – Vastuullisesti julkisilla keikalle

Yhteiskunnallinen sponsorointi: Sinebrychoff & Solstice – Lickalyzer

Yritystapahtuma: OP Ryhmä 120 vuotta

Urheilu- ja kulttuuritapahtuma: Palloliitto & UEFA Super Cup 2022

Sponsoroinnin vaikuttaja: Kristoffer Olson ja Tommi Puskala

Ikimuistoinen sponsorointi: KOFF & HIFK, Kaleva & Kalevankisat

Vuoden tapahtuma: Helsinki Ski Weeks 2022

Vuoden sponsorointiteko: Helsinki Ski Weeks 2022

Sponsorointibarometri 2022: Panostukset urheiluun kasvoivat 15 prosenttia

Webinaari: Näin suunnitellaan tehokasta ja sitouttavaa vaikuttajamarkkinointia