in

Olympiamitalisti Mattsson tähdittää Saarioisten laatikkokampanjaa

Kuva: Saarioinen



Mattsson mukana Saarioisten brändikampanjassa

Saarioisen tuoreen Laatikoilla kasvaneet -kampanjan kasvoina nähdään uimari Matti Mattsson, juontaja Vappu Pimiä sekä artisti Alma. Kampanjan startti nähtiin muun muassa Helsingin Sanomien etusivulla.

”Kampanjan tavoitteena on kannustaa jokaista seuraamaan omaa sydäntään. … Samalla kampanja on hatunnosto laatikoidemme suosiolle suomalaisen arjen klassikoina ja lempiruokina”, kertoo Saarioisten kuluttajakokemuksen johtaja Tia Yrjölä tiedotteessa.


Wrestlemania päihitti Superbowlin

Superbowlia pidetään usein malliesimerkkinä sosiaalisen median tehosta urheilun buustaajana. Tuoreet tiedot osoittavat, että Super Bowl 56:ta vieläkin laajemmalti sosiaalisessa mediassa näkyi showpainiottelu Wrestlemania 38. 

Siinä missä jenkkifutisottelu keräsi 1,8 miljardia impressiota ja 618 videokatselua, showpainishow haali 2,2 miljardia impressiota ja 1,1 miljardia videokatselua. Suurin ero nähtiin videoiden katseluajassa, joka Super Bowlilla oli 3,56 miljoonaa tuntia, kun Wrestlemanialla se oli 13,1 miljoonaa tuntia, kertoo Adweek.

@wwe

There’s no #WrestleMania without you. Thank you, #WWE Universe!

♬ original sound – WWE


NHL tulee taas Suomeen

Tampereen Nokia Arenalla pelataan marraskuussa kaksi NHL Global Series Challengen ottelua. Vastakkain ovat suomalaistähtiä pursuavat Colorado Avalanche ja Columbus Blue Jackets. Seurat järjestävät amerikkalaisfaneilleen myös matkapaketteja Suomeen.

Kansainvälinen kasvu on yksi NHL:n strategisista painopisteistä, johon myös panostetaan tuntuvasti koronapandemian hellitettyä, kertoi liigan varakomissaari Bill Daly viime vuonna.


PSG ja lenkkarien verkkokauppa Goat solmivat jättisopimuksen

Lenkkareiden verkkokauppa jatkaa vahvistumistaan. Ranskalainen jalkapalloseura Paris Saint-Germain ja verkkokauppa Goat julkistivat kolmivuotisen yhteistyön, jonka arvon arvellaan olevan 50 miljoonaa euroa, kertoo SportsPro Media.

Goatin logo korvaa peli- ja harjoitteluasuissa Qatar National Bankin logon. PSG saa myös oman kauppansa Goatin alustalle, jonne myyntiin tulee kenkien lisäksi muutakin fanituotetta.


La Ligan striimaus TikTokissa saavutti jättiyleisön

Real Betisin ja Real Sociedadin välistä La Liga -ottelua seurasi somekanava TikTokissa yli 500 000 ihmistä, kertoo SportsPro Media. Lähetys toteutettiin kauttaaltaan pystyvideona Gol-kanavan TikTokissa. 4K-laatuista lähetystä oli tuottamassa yli 30 hengen tiimi, ja oman mausteensa toivat paikalliset somevaikuttajat, jotka kommentoivat pelin tapahtumia ja viihdyttivät kanssa.


Viikon video: Lätkän MM-kisat lähestyvät

Miesten jääkiekon MM-kotikisat käynnistyvät 13.5., mutta tunnelmaan virittäydytään jo nyt Leijonien yhteistyökumppanin Lidlin mainoksissa. Luvassa on myös Lätkässä kesään -kiertue.

Uskotko, että urheilu on markkinoijan rahan haaskaamista? Et ole yksin

43 % faneista on ostanut urheilijan tai seuran mainostamia tuotteita ja palveluita