Bottaksen pyllysaaga jatkuu – teki nakukuvasta hyväntekeväisyystempauksen
Kerroimme muutama viikko sitten F1-kuski Valtteri Bottaksen naku-uintikuvan innoittamasta meemien tulvasta. Nyt Bottas teetätti kuuluisasta kuvastaan printtejä, joita myytiin vuorokauden ajan. 50 000 euron tuotot ohjattiin hyväntekeväisyyteen, mediassa kerrotaan.
Salibandyliitto avaa oman videopalvelun
Salibandyliiton elokuussa aukeavan SalibandyTV:n tarjontaan kuuluvat kaikki liiton alaiset ottelut Ruudussa lähetettävää F-liigaa lukuun ottamatta. Seurat voivat lähettää sekä maksullisia että maksuttomia otteluita palvelun kautta.
”Liitto ja muutamat sidosryhmät investoivat tähän, ja kun seura tuottaa lähetyksen SalibandyTV-palveluun, siitä tiliytyy automaattisesti suoraan seuralle 80–90 prosenttia lähetystuotoista. Näin korkeisiin jakoprosentteihin ei olla aiemmin päästy. Näin seurat saavat pätevän tavan hankkia resursseja toimintaansa”, kertoo Salibandyliiton viestintäjohtaja Jussi Ojala tiedotteessa.
MLB sponsoroi golfaajia
Viikon PGA-golfkierroksilla on hämmästelty, miksi Cameron Youngin peliasun hihassa on baseballin MLB-liigan logo.
MLB sponsoroi muutamia yksilölajien urheilijoita ja tavoittelee tätä kautta uutta yleisöä myös pesiskatsomoihin. Diiliin kuuluu rahan lisäksi ilmainen pääsy kaikkiin MLB-peleihin.
Viikon video: Futismaajoukkueet juhlistavat tuhatta maajoukkuesankaria ja uusia paitoja
Palloliitto julkisti Huuhkajien, Helmareiden, Pikkuhuuhkajien sekä futsalmaajoukkueiden kauden 2022 viralliset pelipaidat suuren maailman tyyliin komealla videolla. Uusien paitojen teemana on It’s in our nature. Kotipelipaidassa säilyy tuttu siniristikuvio, vieraspelipaidan kuvioinnissa näkyvät havupuut ja salmiakkikuviot.
Samalla alkaa myös tuhannen A-majoukkuepelaajan rajapyykin rikkoutumisen juhliminen. Palloliitto on kutsunut kaikki elossa olevat entisten maajoukkuepelaajat aveceineen Huuhkajien ensimmäise
Tuhatta maajoukkuesankaria juhlistetaan myös erikoispaidalla, jonka selkäpuolen numeroihin on painettu kaikkien nimet.
“Special Edition on yksi tapa osoittaa kunnioitusta tuhannelle A-maajoukkuepelaajalle ja sille valtavalle työlle, jonka he ovat tehneet suomalaisen jalkapallon eteen 111-vuotisen maajoukkuehistorian aikana. Tätä historiateemaa ja kunnioituksen viestiä tulemme viemään vahvasti eteenpäin koko kuluvana vuonna”, kertoo Palloliiton markkinointipäällikkö Mikko Laitinen tiedotteessa.