in

Suuren urheilujuhlan tuntua: Jalkapallon EM -valvojaiset

"UEFA Euro 2020 Official Ball, close-up" by wuestenigel is licensed under CC BY 2.0

Jalkapallon miesten euroopanmestaruuskisat mitellään 11.6.-11.7. Tähän päivittyvään artikkeliin keräämme mielenkiintoisimmat kisojen markkinointi- ja sponsorointilähdöt meiltä ja maailmalta!

Ennakkohype

EM-kisafiilistä on nostatettu Suomessa pitkin kevättä. Kisojen virallisen kumppanin Lidlin kesäbiisissä ollaan pallokentällä ja irvaillaan hyväntuulisesti jalkapallon termistölle ja ilmiöille.

Eniten kylmiä väreitä on nostattanut Huuhkajien joukkueenjulkistusvideo:

TikTok on vahvasti mukana EM-kisoissa. Muusikko Ed Sheeran ja palloilija David Beckham nostattavat ennakkohypeä Sheeranin EM-keikasta:

@edsheeran

Playing @tiktok’s UEFA Euro 2020 LIVE show, filmed this with goldenballs himself @davidbeckham, tune in from 9pm BST 25th June x #EdTikTokLIVE

♬ original sound – Ed Sheeran



SportsDirectin #neverjustagame-kampanja keskittyy TikTokiin:

Palloliiton kumppanin Elisan mainosfilmissä 5G-fanit tapaavat “verkkoinsinööri” Lukas Hradeckyn:

Päivitämme tätä sivua koko kisojen ajan. Turnauksen päätyttyä järjestämme äänestyksen markkinointilähtöjen parhaimmistosta! Voit vinkata meille hyvät toteutukset meiltä ja maailmalta tägäämällä meidät somessa @10pistefi.

Find, mix & match: Näin teet urheilullista vaikuttajamarkkinointia

10.fi ja salibandyn F-Liiga aloittavat yhteistyön