in

Urheilumarkkinoinnin ostajan opas


Näin tehdään kohderyhmälähtöisempää, tavoitteellisempaa, tuloksekkaampaa ja digitaalisempaa urheilumarkkinointia!


Urheilumarkkinoinnin ostajan opas avaa, mitä yhteistyö urheilijoiden, seurojen ja liigojen kanssa käytännön tasolla tarkoittaa ja mistä urheilumarkkinoinnin suunnittelu kannattaa aloittaa. Oppaasta löydät myös vastaukset urheilumarkkinoinnin usein kysyttyihin kysymyksiin hinnoittelusta, kumppanien valinnasta ja yhteistyön muodoista.



Urheilumarkkinoinnin ostajan oppaassa:

  • Miten urheilumarkkinointia ostetaan?
  • Miten urheilumarkkinointi hinnoitellaan?
  • Mistä sopivia kumppaneita voi löytää?
  • Mitä pitää ottaa huomioon suunnittelussa ja sopimuksissa?


Kympillä-podcast: Urheiluilmiön kaupallistaminen

Aitous on tärkeämpää kuin 50 000 seuraajaa