in

Millaista urheilumarkkinointia Suomessa tehdään? Vastaa ja voita illalliskortti Urheilugaalaan!

Millaista urheilumarkkinointia Suomessa tehdään juuri nyt? Kuinka tärkeässä roolissa ovat urheilumenestys, henkilöbrändi tai someyleisön koko? Millaisia mahdollisuuksia ja haasteita kumppanuuksissa näkevät markkinoijat, urheilijat ja urheiluyhteisön jäsenet?

Muun muassa tällaisia asioita selvittää jo neljäs vuotuinen Sponsorointi ja urheilumarkkinointi -raporttimme! Käytä muutama minuutti aikaa vastaamalla kyselyymme, voit voittaa illalliskortin Urheilugaalaan Kympin pöytään!


Vastausaika on päättynyt, kiitos kaikille osallistujille! Arvonnan voittajalle ilmoitetaan viikolla 1, ja tulokset julkistetaan alkuvuodesta.



Arvonnan säännöt:

1. Kilpailuaika

Kyselyyn voi osallistua 5.12.-23.12.2022 välisenä aikana. Voittaja arvotaan viikolla 1, jonka jälkeen voittajalle ilmoitetaan henkilökohtaisesti.

2. Arvonnan järjestäjä

Arvonnan järjestää 10 Sports Marketing Hub Oy, Y-tunnus 2146201-1.

3. Palkinto

Arvonnan palkintona (myöhemmin ´Palkinto´) on yksi (1) illalliskortti Urheilugaalaan 12.1.2023. Palkinto on henkilökohtainen, eikä sitä voi muuttaa rahaksi tai siirtää seuraavalle vuodelle.

4. Voittajan valinta ja osallistuminen

Voittaja arvotaan kaikkien kilpailuaikana kyselyn täyttäneiden ja yhteystietonsa jättäneiden keskuudesta. Arvonnan suorittaa 10 Sports Marketing Hub Oy.

5. Voitosta ilmoittaminen

Voittajaa informoidaan voitosta sähköpostitse viikolla 1/2023.

6. Tietojen luovuttaminen

Kampanjassa kerättäviä tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille. Vastaamalla kyselyyn ja jättämällä yhteystietosi suostut myös markkinointiviestien vastaanottamiseen.

7. Järjestäjän vastuu

Kilpailun järjestäjän vastuu kilpailun osanottajia kohtaan ei voi millään perusteella ylittää näissä virallisissa säännöissä mainittujen palkintojen määrää tai arvoa. Palkinnon voittaja vapauttaa kilpailun järjestäjän kaikesta vastuusta, joka voi aiheutua tai väitetään aiheutuneen osallistumisesta tähän kilpailuun tai palkinnon lunastamisesta tai sen käyttämisestä.

Järjestäjä ei vastaa esimerkiksi mahdollisista tietoliikenneyhteyksiin liittyvistä ongelmista arvontaan osallistumisen yhteydessä taikka osallistumisesta, palkinnon lunastamisesta tai käyttämisestä aiheutuvista kustannuksista tai Järjestäjän vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella olevista tapahtumista, jotka saattavat vaikuttaa esimerkiksi palkinnon hyödyntämiseen.

8. Erityisehdot

Arvonnan voittajalla on mahdollisuus kieltäytyä palkinnosta. Tällaisessa tapauksessa kilpailun järjestäjä arpoo toisen voittajan.

9. Rekisteriseloste

Rekisterin ylläpitäjä: 10 Sports Marketing Hub Oy:n asiakasrekisteri. Rekistereihin kerättyjä tietoja ei luovuteta ulkopuolisille. Rekisterit on tallennettu tietojärjestelmään ja ne on suojattu ja sijoitettu siten, ettei asiaankuulumattomilla tahoilla ole pääsyä rekisteritietoihin.

Lue lisää: https://10.fi/rekisteriseloste/

Näin hyödynnät urheilua brändinrakennuksessa – vinkit nouseville, vakiintuneille ja uudistuville brändeille

Arvot, striimaus, fanien sisällöt… Nämä olivat vuoden 2022 tärkeimmät urheilumarkkinoinnin ilmiöt