in

Oura ja UFC yhteistyöhön, Kansallisen liigan lanseeraukselle palkinto

Kuvakaappaus UFC:n sivuilta


Oura yhteistyöhön UFC:n kanssa, hakee kasvua isoilla urheilukumppanuuksilla

Suomalainen älysormusvalmistaja Oura hakee kansainvälistä kasvua suurilla urheilukumppanuuksilla, joissa oululaislähtöisen yrityksen sormusten tarjoamaa dataa on hyödynnetty esimerkiksi NBA-seurojen pelaajien ja henkilöstön terveyden seuraamisessa ja koronavirustartuntojen aikaisessa havaitsemisessa.

Nyt Oura on myös vapaaotteluorganisaatio UFC:n kumppani, ja laitteiden tarjoamaa dataa unesta ja palautumisesta tutkitaan UFC Performance Institutessa ottelijoiden suorituskyvyn parantamiseksi.  


Urheilumuseo x Billebeino

Uudistunut urheilumuseo juhlistaa suomalaista urheiluhistoriaa raikkaalla vaatemallistolla, joka on julkaistu yhdessä Billebeinon kanssa. Kampanja yhdistää hienosti historialliset sankarit ja tulevaisuuden lupaukset.


Kansallinen liiga palkittiin viestintäalan gaalassa

Vuoden parhaimpia viestintätekoja palkittiin tällä viikolla Finnish Comms Awardseissa. Vuoden viestintäteoksi valittiin Mantsisen ja Nesteen Zero Exclusion -kampanja, ja vuoden viestintätoimistoksi Kurio.

Myös urheilu oli töiden joukossa esillä. Kansallinen liiga voitti Lifestyle, terveys ja hyvinvointi -kategorian. Yhdessä TBWA:n kanssa toteutettu uudistus ja lanseeraus sai kehuja tuomaristolta strategisesta otteestaan.

”Kohdeyleisö on valittu oivaltavasti, toimenpiteet olivat täsmällisiä myös kansainvälisessä ympäristössä. Työ sai aikaan ajattelun muutoksen myös Suomen ulkopuolella”, perusteluissa todetaan.

Telian eSports Series palkittiin Teknologia-kategorian parhaana. Olympiakomitean vetämä Seurasydän-kampanja ylsi finalistien joukkoon kolmessa eri kategoriassa.


JYP myy joulutervehdyksiä verkossa

Jääkiekkoseura JYP tarjoaa faneille mahdollisuuden tukea seuraa uudella joulutervehdystuotteella. Jypin verkkokaupasta voi ostaa 20 eurolla pelaajan joulutervehdyksen tai tilata 99 eurolla personoidun joulutervehdyksen haluamaltaan pelaajalta. 


Heerenveenin nalleyleisö keräsi varoja syöpätutkimukseen 

Hollantilainen jalkapallojoukkue FC Heerenveen täytti ottelukatsomon 15 000 nallekarhulla. Jokainen nalle kuvasti maassa syöpää sairastavaa lasta. Pelin jälkeen nallet myytiin, ja tempauksesta saatu tuotto, noin 230 000 euroa, lahjoitettiin lasten syöpätutkimukseen.


Jalkapalloilijat käyvät lasten nälkää vastaan Englannissa

Valioliigan palloilijat vetoavat Ison-Britannian hallitukseen lasten ilmaisen kouluruoan puolesta ja tarjoavat lapsille ilmaisia lounaita. Aikaisemmin äänessä oli Marcus Rashford, tällä viikolla Mesut Özil on jakanut vähävaraisten perheiden lapsille 1 400 ilmaista lounasta.


Satasella Pelicansin omistajaksi

Lahden Pelicans yrittää paikata koronakriisin runtelemaa talouttaan uudella osakeannilla, kertoo Etelä-Suomen Sanomat. Joukkueen omistajaksi pääsee jo sadan euron panoksella.


Viikon video: Nike kehottaa äänestämään

Markkina-arvoltaan suurimmat urheilutapahtumat

Markkina-arvoltaan suurimmat urheilutapahtumat, muotiuutisia ja vastuullisia otteluita

nico_tiihonen_renta_urheilumarkkkinointi_sponsorointi

Rentan urheilukumppanuudet kasvattavat bisnestä ja puhuttavat työmailla