in

Jalotofu ja FINCHEER käynnistävät ravitsemukseen keskittyvän yhteistyön

Fanit ja digitaaliset kanavat ovat keskiössä yhteistyössä, jonka toteutus tapahtuu uuden 10.team-alustan kautta.


Suomalaisen kasvisruoan pioneeri Jalotofu ja Suomen Cheerleadingliitto käynnistävät yhteistyön, jonka kantavana teemana on laadukas ja urheilijan arkea tukeva ravinto.

”On upeaa saada Jalotofun raikas, moderni ja kestävien arvojen mukainen brändi mukaan suomalaisen cheerin menestyspolulle. Jalotofu on erinomainen kumppani FINCHEERille, joka edustaa paitsi suomalaista huippucheeriä myös kansainvälistä huipputasoa”, kertoo Cheerleadingliiton toiminnanjohtaja Anni Vesa.

Yhteistyö näkyy sekä sosiaalisessa mediassa että urheilijoiden arjessa. Cheerleadingin maajoukkueille järjestetään ravintovalmennuksia, minkä lisäksi liiton ja maajoukkueen somekanavissa jaetaan kuukausittain reseptejä, joiden proteiininlähteenä on tofu.

”Tässä yhteistyössä huippuluokan ravinto antaa hyvät eväät menestyä kilpailussa myös tulevina vuosina ja kasvattaa uusia lajin harrastajia joka tasolle. Cheerin harrastajat ovat Jalotofun ydinkohderyhmää ja tämä yhteistyö on luonnollinen tapa lisätä molemminpuolista lisäarvoa”, sanoo Jalofoodsin toimitusjohtaja Jouko Riihimäki.

Digitaaliset kanavat ovat tärkeässä roolissa kumppanuudessa. Käytössä ovat Cheerleadingliiton ja kolmen maajoukkueen kaikki kanavat, ja cheer-faneja ja urheilijoita aktivoidaan erilaisten haasteiden ja kilpailujen avulla.

”FINCHEERiä ja Jalotofua on yhdistänyt alusta asti halu tehdä modernia, raikasta ja vaikuttavaa yhteistyötä. Meillä on ollut mahdollisuus ideoida villistikin ja nivoa yhdessä yhteen molempia kiinnostavat ja hyödyttävät yhteistyön muodot. Tähän työhön on ollut helppo lähteä yhteisen arvopohjan kautta ja yhteisellä halulla tehdä uudenlaista yhteistyötä”, Vesa jatkaa.

10.fi on mukana FINCHEERin ja Jalotofun yhteistyössä hyödyntämiskumppanina ja tuloksellisuuden mittaajana. Lisäksi yhteydenpito, aikataulutus sekä sisältöjen suunnittelu tapahtuu uudella 10.team-alustalla pilottiprojektina.



Miten Jalotofun arvot näkyvät brändin urheilukumppanuuksissa? Jouko Riihimäki vieraana Kympillä-podcastissa.

Mittaa ennen kuin teet mitään ja muut elintärkeät vinkit datan hyödyntämiseen vaikuttajamarkkinoinnissa

3+1 hyvää syytä tehdä urheilullista vaikuttajamarkkinointia