in

10.fi urheilumarkkinoinnin asiantuntijaksi MarkkinointiUutisiin

MarkkinointiUutiset.fi on uusi uutismedia markkinoinnista.

10.fi haluaa tuoda tuloksellista markkinointia ja tunteita herättävää urheilua lähemmäs toisiaan.


10.fi tarjoaa urheilumarkkinoinnin ja sponsoroinnin asiantuntemusta tänään avatulle MarkkinointiUutiset.fi-medialle.

MarkkinointiUutiset.fi on uusi uutismedia, joka lupaa uutisoida ja kirjoittaa markkinoinnista niin alan ammattilaisille kuin yritysjohdolle. Median takana on MarkkinointiKollektiivi, joka on yli 16 000 markkinoinnin tekijän yhteisö. 

”Suomi ansaitsee oman markkinointimedian”, kertoo MarkkinointiKollektiivin perustaja Santtu Kottila tiedotteessa.

10.fi on tukemassa MarkkinointiUutisia alusta alkaen ja toimii uuden median sponsoroinnin ja urheilumarkkinoinnin asiantuntijana. 

”10.fi on Suomen ensimmäinen urheilumarkkinoinnille omistautunut sivusto, ja startupimme sen takana uudistaa urheilukumppanuuksia. Haluamme tuoda tuloksellista markkinointia ja aina tunteita herättävää urheilua lähemmäs toisiaan, ja siksi lähdimme mukaan myös tähän uuden ajan mediaan”, kertoo 10.fi:n perustaja Erkko Simsiö.

MarkkinointiUutisia ovat tukemassa myös Myynnin ja markkinoinnin ammattilaisten yhdistys MMA, luova toimisto Sherpa sekä markkinoinnin palvelutoimisto Avidly.

Lue myös: Kiekko-Espoo ja 10.fi tuovat tarjolle ainutlaatuisia digikumppanuuksia

Visa Rahkola – freestyle-koskimelonnan Suomen mestari

Kuva: ISL

International Swimming League houkuttelee nuoria uintifaneja, Nascar tahkoaa sponsoreille miljoonien arvoa digikanavissa