in

Unelmat todeksi Twitterissä, Super Bowl tulee isompana kuin koskaan

Kuva: Twitter


Unelmat todeksi Twitterissä

Twitterin #tweetitintoexistece-kampanjassa kehotetaan kertomaan unelmistaan. Kampanjan kärkenä ovat urheilu- ja viihdealan tähdet, joiden vanhoissa twiiteissä unelmoidaan pääsystä isoihin liigoihin ja punaisille matoille.

Kampanjan fokus on ulkomainonnassa, jota tuetaan livelähetyksillä ja luonnollisesti twiitein, kertoo The Drum.


Viikon reagointi: Porilainen onnittelee porilaista

Uimari Matti Mattsson palkittiin Urheilugaalassa Vuoden urheilijana. Peliyhtiö Tactic Games onnitteli kanssaporilaistaan kekseliäästi Alias-pelin kortilla.

Lue myös: Urheilugaala osoitti, mitkä ovat urheilumarkkinoinnin todelliset valttikortit


Davy Jones valloitti kiekkoilijoiden sydämet

NHL-joukkue Seattle Kraken sai uuden tiimikoiran, joka on teemaan sopivasti nimetty Davy Jonesiksi. Yhteistyössä koiranruokabrändi Canidaen kanssa toteutetussa kampanjassa seurataan rescuepennun matkaa uuteen kotiin Krakenin kanavissa.

Davy esiteltiin osana Krakenin “päivän kysymys” -videosarjaa, jossa pelaajat vastaavat erilaisiin kinkkisiin ja kummallisiin kysymyksiin treeneihin ja peleihin mennessään.

Uusi tulokas on valjastettu myös kertomaan ottelutuloksista. Voitokkaan San Jose Sharks -pelin jälkeen Kraken julkaisi kuvan, jossa Davy pureskelee mitäpä muutakaan kuin haipehmolelua.


Pienellä panostuksella mukaan Salppurin fiilikseen

Salpausselän kisojen järjestäjät haluavat levittää kisatunnelman koko kaupunkiin. Paikallisille yrityksille tarjotaan 99 euron pakettia, johon sisältyy 10 metriä nauhaa, lippu, juliste ja maskotti.


Super Bowl tulee taas, puoliaikashowsta tulossa isompi kuin koskaan ennen

Super Bowl -huuma alkaa nousta. Pepsi paljasti suureellisella videolla, että sen väliaikashowssa esiintyy viisi musiikkilegendaa: Dr. Dre, Snoop Dogg, Eminem, Mary J. Blige ja Kendrick Lamar.


Hiihtäjä maaliin, promosukset esille

Oletko kiinnittänyt huomiota siihen, että kuviin haastatteluihin mennessään hiihtäjät nappaavat promosukset kainaloon? Iltalehti paljastaa, miten homma tapahtuu.


Tennistä Suurella valliriutalla

Adidas lanseerasi uuden merten muoviroskasta tehdyn tennismallistonsa Australian avoimen tennisturnauksen alla. Videolla pelit viedään Suurelle valliriutalle.


Sponsori vaatii Djokovicia puhutteluun

Australian avoimia on varjostanut vääntö tennistähti Novak Djokovicin maahanpääsystä ja rokotevastaisuudesta. CNN uutisoi, että sponsori Lacoste haluaa käydä tapauksen läpi pelaajan kanssa pikimmiten. Muut sponsorit eivät ole halunneet kommentoida asiaa. Djokovic ansaitsee kumppanuuksillaan arvioiden mukaan 30 miljoonaa dollaria vuodessa.


Instagram testaa tilausmallia

Kaupalliset yhteistyöt ovat olleet tähän asti somevaikuttajien tärkein ansaintakeino. Jatkossa yhä isompi osa tuloista voi kuitenkin tulla fanien kuukausitilauksista. Instagram pilotoi ensimmäisenä Yhdysvalloissa Subscriptions-ominaisuutta, jossa suositut sisällöntuottajat voivat tarjota kuukausimaksullisia eksklusiivisia sisältöjä seuraajilleen.


Turkuun nousee pramea padel-keskus – haaveena World Padel Tourin isännöiminen

Turkuun ollaan puuhaamassa yli 10 miljoonan euron padelkeskusta. Sinne tähtäimessä on saada myös ammattilaispadelkiertue World Padel Tourin Suomen-osakilpailu, kertoo Finpadel.

Lue myös: Autobrändi Cupra panostaa padeliin niin globaalisti kuin paikallisesti


Pelaajalanseeraus esports-tyyliin

Havu Gaming julkisti uudet pelaajansa hyväntuulisella videolla. Ruutuaikaa saavat myös yhteistyökumppanit.






Tilaa viikon poiminnat ja muut uudet sisällöt suoraan sähköpostiisi!

Urheilugaala osoitti, että urheilun vahvuuksia ovat yhteisöllisyys ja käsikirjoittamattomuus

Koripalloliiga Overtime Eliteä rakennetaan kaupallisuuden ja vuorovaikutuksen varaan