Iceman out – näin Kimi Räikkösen F1-uraa muisteltiin
Kimi Räikkönen päätti pitkän ja kunniakkaan F1-uransa viime viikonloppuna. Sosiaalinen media täyttyikin #kiitoskimi-viesteistä, joissa muisteltiin persoonallisen kuskin edesottamuksia.
Lue myös: Kimi Räikkönen on iLOQin kasvun ja tunnettuuden turboahdin
Kenestä vuoden urheilija?
Urheilugaalaa juhlitaan taas tammikuussa. Vuoden urheilijan tittelistä kilvoittelevien urheilijoiden lista on nyt julkaistu.
Näin YouTubesta on tullut urheilun tärkeä alusta
YouTuben merkitys urheilusisältöjen jakelijana kasvaa. Alustan EMEA-alueen urheilusisältöjen johtaja Rob Pilgrim kertoo SportsPro Median haastattelussa, kuinka suurten urheilutapahtumien järjestäjät ja liigat ottavat kaiken irti videosisällöistään.
”Google on maailman suurin hakukone ja YouTube toiseksi suurin. Ihmiset odottavat näkevänsä kohokohtia sivulle tullessaan. Ihmiset tulevat YouTubeen tekemään hakuja suurten urheilutapahtumien jälkeen, ja on 97 prosentin mahdollisuus, että hetket ovat siellä laillisesti nähtävissä”, hän kertoo.
Lue myös: Urheilun tärkeimmät videotrendit
Urheilijat mukana POWin lumettomien joululaulujen kampanjassa
Ilmastojärjestö Protect Our Winters Finlandin tuoreessa Lumeton joulu -kampanjassa lauletaan kaikkien tuntemia joululauluja, mutta lumettomina versioina. Mukana kampanjassa on runsaasti lumilajien urheilijoita, kuten Enni Rukajärvi, Sini Pyy, Martti Jylhä ja Eero Ettala.
Huuhkajien ja Helmarien fanituotteet ovat miljoonaluokan bisnes
Suomen jalkapallomaajoukkueiden suosio heijastuu myös fanituotteiden myyntiin. Kasvu on ollut hurjaa; tänä vuonna yksin myynti ulkomaille oli suurempi kuin koko vuoden 2018 myynti, kertoo Kauppalehti artikkelissaan.
Ostaisitko tältä mieheltä käytetyn auton?
F1-kuski Max Verstappen myy autoaan Carnext-nettipalvelussa. Auton myyntituotot menevät Wings for Life -hyväntekeväisyysjärjestölle.
Pehmolelukeräys espanjalaisittain
Jalkapallojoukkue Real Betis järjesti joululahjakeräyksen vähävaraisille lapsille Real Sociedadia vastaan käydyn pelin päätteeksi. Fanit lahjoittivat yli 19 000 pehmolelua.
Viikon reagointi: Verkkokauppa.com
Verkkokauppa.com tarjosi salibandyn miesten MM-finaalitrillerin jälkeen salibandymailan ostajille kaupanpäällisiksi paketillisen ruotsalaista kahvia.