Top 10 suosituimmat artikkelit He ovat sata Suomen kaupallisesti kiinnostavinta urheilijaa Mitkä ovat suosituimmat urheilulajit Suomessa? Näin merkitset kaupalliset yhteistyöt sosiaalisessa mediassa Lotta Harala rakensi itsestään yhden Suomen kiinnostavimmista urheilijabrändeistä Laskulla, verokortilla vai urheilijan rahastoon? Näin hoidat sponsoroinnin ja someyhteistöiden rahaliikenteen Urheilijayhteistyöt ovat Red Bull -brändin ytimessä: ”Emme halua olla sponsori, jolta tulee vain logo ja palkkašekki” Jarno Kukilan elämä ja markkinointiteot Sponsorointi ja urheilumarkkinointi 2021 -raportti: suomalaissponsorit panostavat sosiaaliseen mediaan, tulosten mittaamisessa haasteita Rallikuski Riku Tahko on yhden miehen tapahtumatoimisto HIFK:n Jukka Valtanen: ”Jos et ymmärrä yhteisön arvoa, olet vaarassa menettää sen”
Laskulla, verokortilla vai urheilijan rahastoon? Näin hoidat sponsoroinnin ja someyhteistöiden rahaliikenteen
Urheilijayhteistyöt ovat Red Bull -brändin ytimessä: ”Emme halua olla sponsori, jolta tulee vain logo ja palkkašekki”
Sponsorointi ja urheilumarkkinointi 2021 -raportti: suomalaissponsorit panostavat sosiaaliseen mediaan, tulosten mittaamisessa haasteita