Näistä puhutaan Valtteri Bottas on Suomen kaupallisesti kiinnostavin urheilija – markkinoijat haluavat hyödyntää urheilijoiden vahvoja henkilöbrändejä He ovat sata Suomen kaupallisesti kiinnostavinta urheilijaa Suomen kaupallisesti kiinnostavimmat urheilijat listataan jälleen – ammattilaisraadissa somen ja markkinoinnin huippuosaajia Mitkä ovat suosituimmat urheilulajit Suomessa? Laskulla, verokortilla vai urheilijan rahastoon? Näin hoidat sponsoroinnin ja someyhteistöiden rahaliikenteen Urheilijayhteistyöt ovat Red Bull -brändin ytimessä: ”Emme halua olla sponsori, jolta tulee vain logo ja palkkašekki” Markkina-arvoltaan suurimmat urheilutapahtumat, muotiuutisia ja vastuullisia otteluita Lotta Harala rakensi itsestään yhden Suomen kiinnostavimmista urheilijabrändeistä Nämä ovat vuoden 2024 tärkeimmät urheilumarkkinoinnin trendit Näin merkitset kaupalliset yhteistyöt sosiaalisessa mediassa
Valtteri Bottas on Suomen kaupallisesti kiinnostavin urheilija – markkinoijat haluavat hyödyntää urheilijoiden vahvoja henkilöbrändejä
Suomen kaupallisesti kiinnostavimmat urheilijat listataan jälleen – ammattilaisraadissa somen ja markkinoinnin huippuosaajia
Laskulla, verokortilla vai urheilijan rahastoon? Näin hoidat sponsoroinnin ja someyhteistöiden rahaliikenteen
Urheilijayhteistyöt ovat Red Bull -brändin ytimessä: ”Emme halua olla sponsori, jolta tulee vain logo ja palkkašekki”