Näistä puhutaan Mitkä ovat suosituimmat urheilulajit Suomessa? He ovat sata Suomen kaupallisesti kiinnostavinta urheilijaa Laskulla, verokortilla vai urheilijan rahastoon? Näin hoidat sponsoroinnin ja someyhteistöiden rahaliikenteen Lotta Harala rakensi itsestään yhden Suomen kiinnostavimmista urheilijabrändeistä Suomen kaupallisesti kiinnostavimmat urheilijat listataan jälleen – ammattilaisraadissa somen ja markkinoinnin huippuosaajia Näin merkitset kaupalliset yhteistyöt sosiaalisessa mediassa Sata parhaiten ansaitsevaa urheilijaa tienasi 3,6 miljardia dollaria Sponsorointi ja urheilumarkkinointi 2022: Brändinrakennus tärkeintä markkinoijille, fanit suhtautuvat positiivisesti urheilijoiden kaupallisiin yhteistöihin Urheilijayhteistyöt ovat Red Bull -brändin ytimessä: ”Emme halua olla sponsori, jolta tulee vain logo ja palkkašekki” Urheilijat tekevät Polarin teknologiasta helposti lähestyttävää
Laskulla, verokortilla vai urheilijan rahastoon? Näin hoidat sponsoroinnin ja someyhteistöiden rahaliikenteen
Suomen kaupallisesti kiinnostavimmat urheilijat listataan jälleen – ammattilaisraadissa somen ja markkinoinnin huippuosaajia
Sponsorointi ja urheilumarkkinointi 2022: Brändinrakennus tärkeintä markkinoijille, fanit suhtautuvat positiivisesti urheilijoiden kaupallisiin yhteistöihin
Urheilijayhteistyöt ovat Red Bull -brändin ytimessä: ”Emme halua olla sponsori, jolta tulee vain logo ja palkkašekki”