Miten?
Beelyn tiimiin valittiin kuusi persoonallista urheilijavaikuttajaa, jotka tavoittavat brändille tärkeitä kohderyhmiä: maastohiihtäjät Lauri Lepistö ja Rebecca Ehrnrooth, uimari Veera Kivirinta, pikajuoksija Viljami Kaasalainen, aitajuoksija Elmo Lakka sekä freestyle-meloja Visa Rahkola.
Urheilijat briiffattiin luomaan humoristista ja heidän omaan tyyliinsä sopivaa videosisältöä auton omistamisen hankaluuksista. Jokainen urheilija julkaisee kolmiosaisen Instagram Reels -videosarjan, jossa pohtivat kukin omalla tavallaan sitä, onko auto pakko omistaa.
Jo videosarjan ensimmäiset julkaisut saivat erinomaisen vastaanoton. Videoiden katselukerrat ja sitoutuminen ylittivät tavoitteet, ja videot kirvoittivat naurua niin asiakkaan kuin yleisön puolella. Seurantalinkkien avulla nähtiin, että sisällöt myös vetivät hyvin yleisöä Beelyn sivuille lukemaan lisää leasingautoilun iloista.